Belépés

Belépés


e-mail cím:

jelszó:




Regisztráció


Elfelejtett jelszó
Kosár
0 termék, 0.- Ft
Összesen (nettó): 0.- Ft

Kosárhoz

A termék sikeresen bekerült a kosárba!

tovább vásárolok Kosárhoz

VÁSÁRLÁSI TÁJÉKOZTATÓ


Általános Szerződési Feltételek

Cégnév: Eurostar Kft.
Székhely: Hungary, 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.
Adószám: 10670226-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-161957
Telefonszám: 06/1/4536050
Email: raktar@eurostar.hu

A szolgáltató nem természetes személy, képviselője: Janzsó Csaba ügyvezető

A cégbejegyzés, 1991 december 16-án a Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság által történt.

Regisztráció:
A webáruházból való vásárláshoz szükséges regisztráció. Az oladal két féle regisztrációt különböztet meg. 1. Vásárlói regisztráció, ahol Ön regisztráció után azonnal megkezdheti vásárlását KISKERESKEDELMI, azaz bolti áron. 2. Viszonteladói regisztráció, ahol regisztrációt követően ellenőrizzük a kedves leedndő kereskedő adatit, 24 órán belül aktiváljuk amennyiben minden adat igazolja, hogy kereskedő, ekkor e-mailban is értesítjük. Ezek után megkezdheti vásárlását NAGYKERESKEDELMI árakon.
A regisztrációra a jobb felső sarokban található BELÉPÉS szövegre kattintva van lehetőség, ekkor meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, az e-mail címét, illetve a többi szükséges adatot, illetve amennyiben horgászcikk kereskedő adószámát, szállítási címét és dokumentumkén feltölthet, vagy faxon elküldheti működési engedélyét.

Termék megrendelése:
A termékek / jobb oldali menüpontra kattintva van lehetőség a termékek kiválasztására, megrendelésére.
A kiválasztott termék mennyiségét a kosárba mezőben lehet megadni, majd a gombra kattintva a kiválasztott termék bekerül a kosárba.
A megrendelésre kiválasztott termékeket a jobb oldalon található Kosár tartalma szövegre kattintva nézheti meg.

A webáruházban található termékek KISKERESKEDELMI árai az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a NAGYKERESKEDELMI árai az ÁFA-t nem tartalmazzák, azaz nettó árak.
A minimális rendelés összértéke: 1.000 Ft.

Lehetősége van egy rendelési tétel törlésére, a töröl szövegre kattintva.

A megrendelés folytatásához a Kosár tartalmának megrendelése szövegre kattintva van mód. Abban az esetben, ha még nem jelentkezett be, akkor a Felhasználó: Jelszó: mezők kitöltésével és a Bejelentkezés gombra kattintva megteheti. A megrendelési folyamat csak ebben az esetben folytatódik. A bejelentkezés után a kosár tartalma megmarad. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó, kérjük a Regisztráció pontban leírtak alapján a regisztrációt, végezze el. A megrendelési folyamat csak ebben az esetben folytatódik. A Rendelési adatoknál a program automatikusan hozza a Saját adatoknál megadott számlázási és szállítási adatokat.

A Megrendelés elküldése szövegre kattintva a megrendelés véglegessé válik, módosítására már nincs lehetőség. A megrendelésről a megrendelő e-mailben kap egy visszaigazolást, ezzel párhuzamosan az webáruház üzemeltetője is megkapja e-mailben a megrendelést.

A megrendelőt a webáruház üzemeltetője munkanapokon 24-36 órán belül telefonon, vagy e-maliban értesíti a kiszállítás időpontjáról.

Szállítási határidő:
maximum 5 munkanap, de a csomagok döntő többsége 2 munkanapon belül célba ér.
Ha ez nem lehetséges (időközben elfogyott a termék), telefonon értesítjük Önt.
A kiszállítási költség a megrendelőt terheli, csomagolási díjat nem számolunk fel.(részletesebben a szállítási díjakról a szállítás menüpontban tájékozódhat)
A megrendelt termékek összértékét a szállításiköltséggel a termék(ek) átvételekor a szállítónak kell kifizetni, eltérő fizetési módra csak egyéni megállípodás(szerződés) esetén van lehetőség.

Ha a szállító, a csomag kiszállításakor nem talál a megadott címen senkit, még egy alkalommal megkísérli a kiszállítást.
Az át nem vett árut, visszaszállítja a feladónak (webáruház üzemeltetője).
Az át nem vett és visszaszállított csomagokat, nincs módunkban ismételten feladni. Megértésüket köszönjük.

A csomagok minimális kézbesítési díja Kiskereskedelmi vásárlók esetén 900 Ft+ÁFA. Amennyiben rendelése átlépi az 5.000 Ft értékhatárt, szállítási költségét átvállaljuk.

A csomagok minimális kézbesítési díja Nagykereskedelmi vásárlók esetén 1250 Ft+ÁFA. Amennyiben rendelése átlépi a 35.000 Ft értékhatárt, szállítási költségét átvállaljuk.

Pontos és aktuális szállítási költséget a raktar@eurostar.hu , vagy a telefonos elérhetőségeinken tudunk megadni.

Szavatosság:
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eurostar Kft. a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Eurostar Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Megeshet, hogy az Internetes web áruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben az Ön teendője a következő:

Ön felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, telefonon, vagy e-mailben, jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét, munkatársunk, miután megállapítja a termék értékét és milyenségét a számla visszakeresését követően, közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt, használt ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan, sértetlen terméket minden esetben visszaveszünk a Ptk.-ban előírtak szerint!

Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Eurostar Kft, Hungary1033Budapest, Szentendrei út 89-95.
Kérjük, hogy a csomagot értéknyilvánítással adja fel, és NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és amennyiben az megfelelő, piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

Jótállás:
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük, őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig!!!
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eurostar Kft. a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Eurostar Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A rendelet teljes szövege itt olvasható!

- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről

Garanciális és garancián túli javítások szervize:
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán az Eurostar Kft, Hungary1033Budapest, Szentendrei út 89-95., a vásárlást igazoló számlával együtt. Kérjük, hogy a visszaküldött terméket mindig saját kültségén küldje vissza, mivel portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Garanciális vagy garancián túli javítás esetén is amennyiben bot illetve orsóalkatrész vásárlására kerül sor, vagy bot – orsójavításra kerül sor, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, orsóra, csak így vállaljuk a javítást, mert ellenkező esetben illesztési probléma merülhet fel, amely az alkatrész újbóli meghibásodását okozhatja. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, kérem, keresse telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 06/1/4536050-es számon.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A botok megbontása, gyűrűk eltávolítása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A termék javítását a legrövidebb időn belül elvégezzük és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható és garanciális a termék újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú terméket küldünk helyette telefonos vagy e-mailban történt egyeztetés után, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

Nyitvatartási idő: Az aktuális nyitvatartásunkról, felvilágosítást kérhet e-mail-ban, vagy telefonos elérhetőségeinken.

Címünk:Eurostar Kft, Hungary1033Budapest, Szentendrei út 89-95.

Adatvédelem
A webáruház üzemeltetője a számlázási és szállítási adatokat bizalmasan és titkosan kezeli, 3. félnek nem szolgáltatja ki, csak a webáruház működéséhez használja.

A web áruházunkban történő megrendeléssel, amely történhet telefonon - szóban, írásban e-mail, fax, illetve levél formájában, a vásárló automatikusan elfogadja az Általános Szállítási Szerződésben foglaltakat.

Amennyiben a felek között bármilyen jogi vita merül fent azt az Eurostar Kft. székhelyén, lévő Bíróságon rendezik.

Felügyeleti szervek:

Jegyző:

Fogyasztásvédelmi Felügyelőség:

Kereskedelmi Minőségellenőrző intézet (KERMI):
Budapest VIII. ker. József körút 6.
Tel.: 210-0307


Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
www.bkik.hu
Elektronikus levelezési cím: kamreg@bkik.hu Telefon: +36 1 488-2000