Belépés

Belépés


e-mail cím:

jelszó:




Regisztráció


Elfelejtett jelszó
Kosár
0 termék, 0.- Ft
Összesen (nettó): 0.- Ft

Kosárhoz

A termék sikeresen bekerült a kosárba!

tovább vásárolok Kosárhoz

SZÁLLÍTÁS


Szállítási határidő:
maximum 5 munkanap, de a csomagok döntő többsége 2 munkanapon belül célba ér.
Ha ez nem lehetséges (időközben elfogyott a termék), telefonon értesítjük Önt.
A kiszállítási költség a megrendelőt terheli, csomagolási díjat nem számolunk fel.

A megrendelését - csomagot személyesen is átveheti raktárunkban.  
A megrendelt termékek összértékét a szállításiköltséggel a termék(ek) átvételekor a szállítónak kell kifizetni, eltérő fizetési módra csak egyéni megállípodás(szerződés) esetén van lehetőség.
Ha a szállító, a csomag kiszállításakor nem talál a megadott címen senkit, még egy alkalommal megkísérli a kiszállítást.
Az át nem vett árut, visszaszállítja a feladónak (webáruház üzemeltetője).
Az át nem vett és visszaszállított csomagokat, nincs módunkban ismételten feladni. Megértésüket köszönjük.


A csomagok minimális kézbesítési díja Kiskereskedelmi vásárlók esetén 900 Ft+ÁFA. Amennyiben rendelése átlépi az 5.000 Ft értékhatárt, szállítási költségét átvállaljuk.
A csomagok minimális kézbesítési díja Nagykereskedelmi vásárlók esetén 1250 Ft+ÁFA. Amennyiben rendelése átlépi a nettó 30.000 Ft értékhatárt, szállítási költségét továbbra is átvállaljuk.
Pontos és aktuális szállítási költséget a raktar@eurostar.hu , vagy a telefonos elérhetőségeinken tudunk megadni.

Szállítással kapcsolatos tudnivalók, kérdések:

A futár, vagy a Vevő felelős a sérült csomagért?

A gyakorlatban állandó viták és jogviták forrása, hogy vajon a kiszállított termék már eleve sérülten érkezett-e, vagy a mi kezünkből csúszott ki és tört el már az első napon. Ugyanígy vitára adhat okot a csomagból hiányzó alkatrész, illetve tartozék.

 

Még az átvétel előtt szemrevételezni kell!

A cégünk, az Ön által megvásárolt árut futár (csomagküldő) szolgálat útján juttatja el Önhöz, természetesen abban vagyunk érdekeltek, hogy elégedett legyen velünk. Mégis előfordulhat, hogy csak a futár távozását követően derül ki a probléma.

Éppen ezért célszerű és jogilag kifejezetten hasznos a terméket még az átvétel előtt megszemlézni. Szemrevételezéssel megállapítható pl. az, hogy a csomagolás sérült, szakadt esetleg ezen okok miatt hiányos.

Csakis ezt követően tegyünk tehát aláírásunkkal olyan jognyilatkozatot, hogy "a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem", mivel ezen nyilatkozat megtétele után már jogilag a Vevő felelős a termékért, hiszen hiánytalanul és sérülésmentesen vette át azt, amit aláírásával hitelesített.

 

Ne engedjünk a futár sürgetésének!

Elég gyakori azonban, hogy az adott futárcég részéről eljáró személy időhiány és más okok miatt sürgeti az aláírást, illetve egyenesen megtiltja az átvétel előtti átvizsgálást. Ez jogi nonszensz, mivel a vásárlónak nemcsak joga, de kötelessége is a teljesítés minőségének vizsgálata!

Amennyiben nem engedik az előzetes megvizsgálást – azaz a csomagolás épségének megvizsgálását, azt kifejezetten jelezzük a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetőség az áru megvizsgálására.

Majd a futár távoztával ezt azonnal - lehetőleg két tanú jelenlétében - pótoljuk, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítse cégünket, és a futár céget is. Komoly hiba (például: töröttség) esetén fotózzunk is, mert ezzel bizonyíthatja később és kérheti reklamáció keretében cégünknél és a futárcégnél a kártérítést vagy a hiány pótlását.

 

Ne feledje!

Függetlenül attól, hogy jelzünk-e valamilyen hibát vagy hiányosságot már a csomag, vizsgálatánál ez nem jelenti azt, hogy a későbbiekben nem tehet minőségi kifogást cégünk felé. Szavatossági és minőségi kifogások megtételére az általános kifogásközlési és elévülési határidőn belül van lehetősége, hiszen a csomag kibontásakor természetesen nem lehetséges a termék alapos megvizsgálása.

 

Elállási jog, bizonyítási teher.

Természetesen a távértékesítéssel vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási joga van a Vevőnek. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.

Akkor sincs minden veszve, ha aláírással elismertük a sértetlen és hiánytalan átvételt. Ebben az esetben azonban sajnos "megfordul a bizonyítási teher", azaz a Vevőnek kell alkalmas és hiteles módon igazolnia, hogy eleve így kapta meg a terméket.

 

Ki felel azért, ha a megrendelt termék a kiszállítás közben károsodik, megsérül?

Főszabály szerint az felel, aki a kárt okozta, aki a károsodást előidézte. Azonban fontos tudni, hogyha a felelős személye nem állapítható meg, a termék a Vevő részére történő átadásának időpontjáig minden esetben az eladó (az jelen esetben cégünk) felel a termék épségéért, függetlenül attól, hogy a kiszállítást a futárcég végezte. De amint a csomagot Ön aláírásával igazoltan átveszi, cégünk jogi felelőssége és befolyása is megszűnik. Csakis a csomag külső figyelmes szemrevételezése követően tegyünk tehát aláírásunkkal olyan jognyilatkozatot, hogy "a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem", mivel ezen nyilatkozat megtétele után már jogilag a Vevő felelős a termékért, hiszen hiánytalanul és sérülésmentesen vette át azt, amit aláírásával hitelesített.

 

 Tehát összefoglalva: 

Azonban fontos tudni, hogyha a felelős személye nem állapítható meg, a termék Vevő részére történő átadásának időpontjáig minden esetben az eladó felel a termék épségéért. Ez független attól, hogy a kiszállítást a postai alkalmazott vagy futárcég végezte. Azonban a kárveszély a termék átvételével automatikusan átszáll a Vevőre.