Szavatosság:
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eurostar Kft. a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Eurostar Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Megeshet, hogy az Internetes web áruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben az Ön teendője a következő:
Ön felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, telefonon, vagy e-mailben, jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét
munkatársunk, miután megállapítja a termék értékét és milyenségét a számla visszakeresését követően, közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt, használt ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan, sértetlen terméket minden esetben visszaveszünk a Ptk.-ban előírtak szerint!
Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Eurostar Kft, Hungary1033Budapest, Szentendrei út 89-95.
Kérjük, hogy a csomagot értéknyilvánítással adja fel, és NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és amennyiben az megfelelő, piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.
Jótállás:
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük, őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig!!!
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eurostar Kft. a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Eurostar Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
A rendelet teljes szövege itt olvasható!
- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről
Garanciális és garancián túli javítások szervize:
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán az Eurostar Kft, Hungary1033Budapest, Szentendrei út 89-95., a vásárlást igazoló számlával együtt. Kérjük, hogy a visszaküldött terméket mindig saját kültségén küldje vissza, mivel portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Garanciális vagy garancián túli javítás esetén is amennyiben bot illetve orsóalkatrész vásárlására kerül sor, vagy bot – orsójavításra kerül sor, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, orsóra, csak így vállaljuk a javítást, mert ellenkező esetben illesztési probléma merülhet fel, amely az alkatrész újbóli meghibásodását okozhatja. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, kérem, keresse telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 06/1/4536050-es számon.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A botok megbontása, gyűrűk eltávolítása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A termék javítását a legrövidebb időn belül elvégezzük és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható és garanciális a termék újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú terméket küldünk helyette telefonos vagy e-mailban történt egyeztetés után, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.
Nyitvatartási idő: Az aktuális nyitvatartásunkról, felvilágosítást kérhet e-mail-ban, vagy telefonos elérhetőségeinken.
Címünk:Eurostar Kft, Hungary1033Budapest, Szentendrei út 89-95.